juni 28, 2010

Midsommar...

Äntligen är man hemma efter en ljuvlig helg på Åland. Efter mycket lekar, lottodragningar och poker run så är man helt slut både psykiskt och fysiskt. Tog även mitt första dopp för i år i ett iskallt hav. Var så illa tvungen då jag för första gången i mitt liv låtit mig bli begravd i sand tillsammans med tre underbara kidz. Bror och babe hade grymt roligt! Sanden på Degersand var så fin, små små sandkorn som letade sig in överallt. Blev en lååång dusch hemma på campingen igen. Vädret var underbart hela helgen, även om det blåste lite kallt igår. Jag har lyckats bränna mig på axlar, bröst och läppar. Men det är väl det som hör till? Plockade en fästing på Agnes igår. Precis som förra året. Vi andra verkar ha klarat oss, även katten till min stora förvåning..=)

Hade så klart med min älskade kamera till Åland. Men tyvärr så har jag vart så trött hela helgen så jag har knappt tagit några bilder alls. Eller så är det Åland själv som har den påverkan på mig. Varje gång jag åker dit så lovar och svär jag på att jag ska ha med mig ett fullt minneskort hem, men det verkar aldrig bli så. Den blir väldigt sällan använd därute. Kanske ett sätt att bevara min fristad?

Jag fick iaf med mig bilder från stranden Degersand. På badande barn, nergrävda barn (och mig), lekande barn..=) Visst är det konstigt att det bästa jag vet att fota är mina barn..=) Dom är så vackra och underbara att jag inte kan få nog!


1 kommentarer:

Anonym sa...

när kommer bilderna, kram mamma

Skicka en kommentar