maj 11, 2010

tiiisdag

Ja jag vet, ett jäkla bra tag sedan jag bloggade sist. Har varken haft ork, lust eller tid. Har haft massor med annat att göra. Fick ett roligt besked i helgen...=) Ni vet vad det handlar om..=) Längtar massor. Sen fick jag ett roligt besked idag. Ska åka till Sthlm och jobba i två veckor om två veckor..=) Får ett jobb som jag har helt och totalt ansvar för. Jag som ska ha kontakt med rörmokaren och elsnubben. Ringer inte jag och jagar, så händer det inget, och då är det mitt fel. Ska bli så jävla kul!! Ansvaret är stort på lilla mig, men jag vet att jag klarar det! Dessutom, dessutom så¨får jag lön för jobbet...*wiii* Jag ska äntligen får göra det jag tycker om! Sätta plattor på helt egen hand, från början till slut. Ska riva, bygga upp och göra fint..=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar